понеділок, 25 липня 2022 р.

01.05 ,03.05

1. Домашнє завдання: опрацювати відео Поведінка тварин , виконати практичну роботу Визначення форм поведінки тварин.

17.04 ,19.04

1. Домашнє завдання: виконати тест до 22.04  Життєдіяльність тварин

10.04 ,12.04

1. Домашнє завдання: опрацювати параграфи 45-46, зробити опорний конспект (обов'язково малюнок "Будова пташиного яйця")

03.04 ,05.04

1. Домашнє завдання: опрацювати відео Нервова система тварин , Розмноження тварин зробити опорний конспект.

06.03-08.03

1. Працюємо над параграфами 40-42, зробити опорний конспект.

20.02

1. Працюємо самостійно  над відео Виділення у тварин  і  тестовою роботою  Виділення у тварин


15.02

1. Працюємо самостійно  над обов'язковою практичною роботою   Практична робота №4


13.02

1. Працюємо   над темою Транспорт речовин у тварин ( Д.З. параграф 37 опрацювати)

06.02; 08.02

1. Працюємо   над темою Дихання тварин( параграф 36, таблицю 14 і мал.144 замалювати в зошиті)

01.02

1.  Тема Травлення тварин( параграф 35, с.156 - завдання письмово, запитання усно) 

30.01

1. Працюємо самостійно над темою Живлення тварин ( Д.З. параграф 34, с.152 - заповнити таблицю письмово, запитання усно.

25.01

1.  Працюємо очно  над Практичною роботою №3 (с.147) 

23.01

1.   Працюємо самостійно  над темою " Різноманітність та значення Ссавців."

2. Домашнє завдання:  опрацювати параграф 33,виконати завдання на с.145. 

18.01

1. Працюємо самостійно  над тестовою роботою Тест 7 ( 7 кл)

16.01

1. Онлайн-урок   " Ссавці, їх особливості." згідно з розкладом. Покликання надішлю за 5 хв до початку уроку.

2. Домашнє завдання:  опрацювати параграф 32 або переглянути відео  Загальна характеристика Ссавців , зробити конспект з малюнком " Будова шкіри"( всі конспекти надсилаємо на вайбер), завдання на с.141 виконати усно.

19.12

1. Працюємо самостійно 

Домашнє завдання:  переглянути відео Різноманітність та значення птахів

14.12

 1. Онлайн-урок   " Загальна характеристика класу Птахи" згідно з розкладом. Покликання надішлю за 5 хв до початку уроку.

Домашнє завдання:  переглянути відео  Птахи

12.12

1. Працюємо самостійно 

    Скласти порівняльну характеристику Лускатих, Черепах, Крокодилів. (надіслати на вайбер)

07.12

 1. Онлайн-урок   " Загальна характеристика класу Плазуни" згідно з розкладом. Покликання надішлю за 5 хв до початку уроку.

Домашнє завдання:  написати конспект. (надіслати на вайбер)

05.12

1. Працюємо самостійно над Тест 6 (7 кл)

30.11

 1. Онлайн-урок  згідно з розкладом. Покликання надішлю за 5 хв до початку уроку.

Домашнє завдання:  написати порівняльну характеристику безхвостим, хвостатим і безногим амфібіям. (надіслати на вайбер)

28.11

1. Працюємо самостійно над темою " Амфібії, їхні особливості." Опрацюйте  параграфи 26-27 , створіть опорний конспект.

23.11

 1. Онлайн-урок  згідно з розкладом. Покликання надішлю за 5 хв до початку уроку.

Домашнє завдання:  дати порівняльну характеристику кістковим і хрящовим рибам. 

21.11

1. Працюємо самостійно над темою " Риби, їхні особливості." Опрацюйте  параграф 24-25 , створіть опорний конспект.

16.11

 1. Онлайн-урок  згідно з розкладом. Покликання надішлю за 5 хв до початку уроку. 

14.11

1. Працюємо самостійно над відеоуроком  Паразитичні безхребетні тварини  

Домашнє завдання : виконати контрольний тест Тест 5 (7 кл.)

09.11

 1. Онлайн-урок  згідно з розкладом. Покликання надішлю за 5 хв до початку уроку. 

07.11

1. Працюємо самостійно над відеоуроком  Молюски  Уважно перегляньте та законспектуйте матеріал.

02.11

 1. Онлайн-урок  згідно з розкладом. Покликання надішлю за 5 хв до початку уроку. 

31.10

1. Працюємо самостійно над підсумковим  тестом Тест 4 (7 кл)

19.10

 1. Онлайн-урок  згідно з розкладом. Покликання надішлю за 5 хв до початку уроку. 

17.10

1. Працюємо самостійно над відеоуроком Клас Комахи  Уважно перегляньте та законспектуйте матеріал.

12.10

 1. Онлайн-урок  згідно з розкладом. Покликання надішлю за 5 хв до початку уроку. 

10.10

1. Працюємо самостійно над відеоуроком Павукоподібні  Уважно перегляньте та законспектуйте матеріал.

05.10

 1. Онлайн-урок  "Особливості будови та життєдіяльність ракоподібних." згідно з розкладом. 

Покликання надішлю за 5 хв до початку уроку. 

2. Домашнє завдання: опрацювати § 13-14, зробити опорний конспект.

03.10

1. Працюємо самостійно над тренувальним тестом Тест 3 (7 кл.)

28.09

 1. Онлайн-урок  "Загальна характеристика членистоногих." згідно з розкладом. 

Покликання надішлю за 5 хв до початку уроку. 

2. Домашнє завдання: опрацювати § 12, вивчити конспект.

26.09

1.  Працюємо самостійно над темою "Загальна характеристика, особливості життя та практичне значення Кільчастих червів."

2. Домашнє завдання:   переглянути відеоурок Кільчасті черви

3. Написати опорний конспект в зошиті та надіслати на вайбер. !!!

21.09

 1. Онлайн-урок  "Особливості будови та життєдіяльності Кишковопорожнинних" згідно з розкладом. 

Покликання надішлю за 5 хв до початку уроку. 

2. Домашнє завдання: опрацювати § 7-8, виконати завдання з табличкою і малюнком на с.36 в зошиті письмово.

19.09

1.  Працюємо самостійно над темою "Загальна характеристика, особливості життя та практичне значення Кільчастих червів."

2. Домашнє завдання: опрацювати § 9-11, або переглянути відеоурок Кільчасті черви

14.09

 1. Онлайн-урок  "Клітинна будова тваринного організму. Тканини, органи, системи органів тварин" згідно з розкладом. 

Покликання надішлю за 5 хв до початку уроку. 

2. Домашнє завдання: виконати тест Тест 2 (7кл)

12.09

1. Працюємо самостійно над темою"Основні відмінності тварин від рослин і грибів." 

2. Домашнє завдання: опрацювати § 4, виконати тестову роботу Тест 1 (7 кл)

07.09

 1. Онлайн-урок  "Тварини та їх будова." згідно з розкладом. 

Покликання надішлю за 5 хв до початку уроку. 

2. Хто не має можливості приєднатись , опрацьовує § 3, робить опорний конспект з малюнками клітини та різних типів тканин тварин.

05.09

 1. Онлайн-урок  "Тварина - живий організм. Особливості життєдіяльності тварин. " згідно з розкладом. 

Покликання надішлю за 5 хв до початку уроку. 

2. Хто не має можливості приєднатись  до уроку, опрацьовує § 1-2, 

створює ментальну карту "Процеси життєдіяльності тварин."

Немає коментарів:

Дописати коментар