02.05 ,04.05
1. Домашнє завдання: опрацювати відео Поведінка тварин , виконати практичну роботу Визначення форм поведінки тварин.
18.04 ,20.04
1. Домашнє завдання: виконати тест до 22.04 Життєдіяльність тварин
11.04 ,13.04
1. Домашнє завдання: опрацювати параграфи 45-46, зробити опорний конспект (обов'язково малюнок "Будова пташиного яйця")
04.04 ,06.04
1. Домашнє завдання: опрацювати відео Нервова система тварин , Розмноження тварин зробити опорний конспект.
1. Працюємо над параграфом 43;зробити опорний конспект, виконати практичну роботу №6
1. Працюємо над параграфами 40-42, зробити опорний конспект.
1. Працюємо самостійно над відео Виділення у тварин і тестовою роботою Виділення у тварин
1. Працюємо очно над обов'язковою практичною роботою Практична робота №4
1. Працюємо очно над темою Транспорт речовин у тварин ( Д.З. параграф 37 опрацювати)
1. Працюємо над темою Дихання тварин( параграф 36, таблицю 14 і мал.144 замалювати в зошиті)
1. Працюємо очно над темою Живлення , травлення тварин.( параграф 34-35, с. 152 -заповнити таблицю, запитання усно; с.156 - завдання письмово, запитання усно.)
1. Працюємо самостійно над Практичною роботою №3 (с.147) Роботу надсилаємо на вайбер.
24.01
1. Онлайн-урок " Різноманітність та значення Ссавців." згідно з розкладом. Покликання надішлю за 5 хв до початку уроку.
2. Домашнє завдання: опрацювати параграф 33,виконати завдання на с.145.
1. Працюємо самостійно над тестовою роботою Тест 7 ( 7 кл)
17.01
1. Онлайн-урок " Ссавці, їх особливості." згідно з розкладом. Покликання надішлю за 5 хв до початку уроку.
2. Домашнє завдання: опрацювати параграф 32 або переглянути відео Загальна характеристика Ссавців , зробити конспект з малюнком " Будова шкіри"( всі конспекти надсилаємо на вайбер), завдання на с.141 виконати усно.
1. Працюємо самостійно
Домашнє завдання: переглянути відео Різноманітність та значення птахів
1. Онлайн-урок " Загальна характеристика класу Птахи" згідно з розкладом. Покликання надішлю за 5 хв до початку уроку.
Домашнє завдання: переглянути відео Птахи
1. Працюємо самостійно
Скласти порівняльну характеристику Лускатих, Черепах, Крокодилів. (надіслати на вайбер)
1. Онлайн-урок " Загальна характеристика класу Плазуни" згідно з розкладом. Покликання надішлю за 5 хв до початку уроку.
Домашнє завдання: написати конспект. (надіслати на вайбер)
1. Працюємо самостійно над Тест 6 (7 кл)
1. Онлайн-урок згідно з розкладом. Покликання надішлю за 5 хв до початку уроку.
Домашнє завдання: написати порівняльну характеристику безхвостим, хвостатим і безногим амфібіям. (надіслати на вайбер)
1. Працюємо самостійно над темою " Амфібії, їхні особливості." Опрацюйте параграфи 26-27 , створіть опорний конспект.
1. Онлайн-урок згідно з розкладом. Покликання надішлю за 5 хв до початку уроку.
Домашнє завдання: дати порівняльну характеристику кістковим і хрящовим рибам.
1. Працюємо самостійно над темою " Риби, їхні особливості." Опрацюйте параграф 24-25 , створіть опорний конспект.
1. Онлайн-урок згідно з розкладом. Покликання надішлю за 5 хв до початку уроку.
1. Працюємо самостійно над відеоуроком Паразитичні безхребетні тварини
Домашнє завдання : виконати контрольний тест Тест 5 (7 кл.)
1. Онлайн-урок згідно з розкладом. Покликання надішлю за 5 хв до початку уроку.
08.11
1. Працюємо самостійно над відеоуроком Молюски Уважно перегляньте та законспектуйте матеріал.
1. Онлайн-урок згідно з розкладом. Покликання надішлю за 5 хв до початку уроку.
01.11
1. Працюємо самостійно над підсумковим тестом Тест 4 (7 кл)
1. Онлайн-урок згідно з розкладом. Покликання надішлю за 5 хв до початку уроку.
18.10
1. Працюємо самостійно над відеоуроком Клас Комахи Уважно перегляньте та законспектуйте матеріал.
1. Онлайн-урок згідно з розкладом. Покликання надішлю за 5 хв до початку уроку.
11.10
1. Працюємо самостійно над відеоуроком Павукоподібні Уважно перегляньте та законспектуйте матеріал.
1. Онлайн-урок "Особливості будови та життєдіяльність ракоподібних." згідно з розкладом.
Покликання надішлю за 5 хв до початку уроку.
2. Домашнє завдання: опрацювати § 13-14, зробити опорний конспект.
04.10
1. Працюємо самостійно над тренувальним тестом Тест 3 (7 кл.)
1. Онлайн-урок "Загальна характеристика членистоногих." згідно з розкладом.
Покликання надішлю за 5 хв до початку уроку.
2. Домашнє завдання: опрацювати § 12, вивчити конспект.
27.09
1. Працюємо самостійно над темою "Загальна характеристика, особливості життя та практичне значення Кільчастих червів."
2. Домашнє завдання: переглянути відеоурок Кільчасті черви
3. Написати опорний конспект в зошиті та надіслати на вайбер. !!!
1. Онлайн-урок "Особливості будови та життєдіяльності Кишковопорожнинних" згідно з розкладом.
Покликання надішлю за 5 хв до початку уроку.
2. Домашнє завдання: опрацювати § 7-8, виконати завдання з табличкою і малюнком на с.36 в зошиті письмово.
20.09
1. Працюємо самостійно над темою "Загальна характеристика, особливості життя та практичне значення Кільчастих червів."
2. Домашнє завдання: опрацювати § 9-11, або переглянути відеоурок Кільчасті черви
3. Написати опорний конспект в зошиті. (на наступному онлайн-уроці обговоримо)
1. Онлайн-урок "Клітинна будова тваринного організму. Тканини, органи, системи органів тварин" згідно з розкладом.
Покликання надішлю за 5 хв до початку уроку.
2. Домашнє завдання: виконати тест Тест 2 (7кл)
13.09
1. Працюємо самостійно над темою"Основні відмінності тварин від рослин і грибів."
2. Домашнє завдання: опрацювати § 4, виконати тестову роботу Тест 1 (7 кл)
08.09
1. Онлайн-урок "Тварини та їх будова." згідно з розкладом.
Покликання надішлю за 5 хв до початку уроку.
2. Хто не має можливості приєднатись , опрацьовує § 3, робить опорний конспект з малюнками клітини та різних типів тканин тварин.
06.09
1. Онлайн-урок "Тварина - живий організм. Особливості життєдіяльності тварин. " згідно з розкладом.
Покликання надішлю за 5 хв до початку уроку.
2. Хто не має можливості приєднатись до уроку, опрацьовує § 1-2,
створює ментальну карту "Процеси життєдіяльності тварин.".
Немає коментарів:
Дописати коментар